Перейти до вмісту
Головна » Політика повернення та обміну товару

Політика повернення та обміну товару

Загальні положення

Повернення та обмін товару регламентується статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів», згідно з якою передбачено право споживача обміняти або повернути протягом 14 днів з дня покупки непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.

Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару. Дотримання прав споживачів обов’язкова умова роботи нашого підприємства.

Дисклеймер

Адміністрація веб-порталу, що розташований в домені https://budrem.com.ua/, належить та управляється Товариством з обмеженою відповідальністю «Атехно» (надалі «інтернет-магазин» або «ми»), інформує всіх відвідувачів нашого сайту, а також тих, хто переходить на нього за допомогою гіперпосилань з інших сайтів, про особисту відповідальність за використання інформації та даних, що публікуються на нашому веб-ресурсі.

Згідно чинного законодавства України Адміністрація сайту має право не надавати гарантійних зобов’язань щодо вмісту отриманої інформації та самого Сайту. Таким чином повністю знімає з себе всю відповідальність за будь-які ризики, які несуть користувачі нашого Сайту або інші сторони.

Використовуючи своє право, Адміністрація нашого веб-порталу повідомляє, що не несе відповідальності:

  1. За будь-який можливий збиток, який може виникнути в результаті використання контенту або експлуатації нашого веб-сайту безпосередньо, опосередковано або іншим чином.
  2. За будь-які можливі втрати, що можуть виникнути в зв’язку з використанням інших інтернет-порталів, що мають зв’язок з нашим веб-сайтом.
  3. За будь-яку шкоду, пов’язану з проблемами комп’ютерних систем і мереж, таких як системні помилки, проблеми з передачею даних, збої та простоювання в роботі, а також віруси.

Незалежно від того, чи буде Адміністрація нашого веб-сайту попереджена про можливий ризик заздалегідь, користувачі згодні, що Адміністрація не несе відповідальності за псування програмного забезпечення, втрати економічного характеру, втрату робочого місця, здатність до праці, можливість навчання, обмеження у господарській діяльності, зниження продуктивності та результативності праці, а також виникнення будь-яких залежностей.

Кожен користувач нашого веб-сайту, залишаючись на ньому, підтверджує свою згоду:

  1. Вирішувати всі спірні питання відповідно до чинного законодавства України.
  2. Те, що законодавство, спрямоване на захист прав споживачів, в повній мірі застосовується до нашого веб-сайту. У разі необхідності в поверненні або обміні товару дотримуватися правил та регламентів, що викладені на цій сторінці.
  3. Юридичну силу розділу “Дисклеймер” на нашому веб-сайті.

Обов’язковою умовою користування нашим веб-сайтом є повне прийняття Правил, опублікованих на ньому, а також прийняття всієї можливої відповідальності.

Зображення та описи товару, назви торгівельних марок представлені на веб-сайті виключно для ознайомлення. Деякі зображення можуть не відображати поточні версії продукції, що постачається нашим підприємством в даний час.

Наші послуги з постачання продукції надаються за принципом «ЯК Є» та «ЯКЩО ДОСТУПНО» без жодних гарантій з нашого боку, крім гарантійних зобов’язань, що надаються виробниками продукції.

УВАГА!!!

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець зобов’язаний:

перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, паспортом чи іншою, наданою нами документацією на товар;

у разі необхідності отримати роз’яснення та консультацію щодо умов, особливостей та правил використання товару – до початку використання товару;

користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватись умов (вимог, норм, правил, умов), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;

з метою запобігання негативним наслідкам для споживача щодо використання товару – дотримуватись передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил техніки безпеки, а у разі відсутності таких правил у документації – звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого типу.

Початок процедури повернення

Якщо у Вас виникли обгрунтовані підозри, що наш товар не працює належним чином, несправний або має заводські дефекти, будь ласка, виконайте наступні дії:

  • зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, інформація вказана в розділі сайту «Контакти».
  • напишіть нам листа на електронну пошту з темою «Повернення товару» і постарайтеся максимально докладно описати проблему. Бажано прикріпити фото товару та місця дефектів крупним планом. Після отримання листа наші відповідальні особи зв’яжуться з Вами для уточнення деталей та допомоги у вирішенні цієї проблеми.

Повернення товару від покупця – перелік підстав

Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови повернення товару:

  • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • пройшло менш як 14 днів з моменту отримання товару;
  • є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.

Продавець має право відмовити у поверненні, якщо не дотриманні дані умови.

Ми також маємо право відмовити вам у заміні товару або його поверненні, якщо:

  • з моменту придбання товару пройшло понад 14 днів без урахування дня покупки;
  • при перевірці якості товару було виявлено ознаки втручання у конструкцію товару (розтин, спроби ремонту) або знайдено сліди нецільового використання;
  • внесено конструктивні зміни до товару та/або його складових, або виявлено їх спроби.

У разі повернення товару належної якості, витрати на доставку товару та відправлення назад продавцю оплачуються за домовленістю.

Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів».

Процедура повернення товару від покупця

Для повернення товару, узгодьте з нами спосіб зворотної доставки товару. Зазвичай ми пропонуємо повернути товар таким самим чином, яким відбувалося його одержання. Доставлення товару відбувається коштом покупця, але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і т. п.), тоді ми компенсуємо Вам транспортні витрати.

Попереджаємо про необхідність написати заяву про повернення товару, а також складання документів на повернення товару.

Вимоги покупця повинні бути задоволені одразу, а при необхідності перевірки якості товару, який повертається — протягом 14 днів або за домовленістю з покупцем.

При отриманні товару у відділенні поштової або кур’єрської служби ми уважно оглянемо його, перевіримо комплектацію і наявність пошкоджень. Якщо будуть виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, ми можемо відмовити покупцеві в поверненні. В цьому випадку буде складено Акт прийняття-передачі, в якому описано товар і виявлені дефекти. Акт прийняття-передачі заповнюється в 3-х примірниках: копії надаються нам і покупцеві, оригінал залишається у відділенні поштової служби. У разі заповнення акту прийняття-передачі на нашому складі, він складається в 2-х примірниках: один залишається у нас, копію надаємо покупцеві.

Якщо товар візуально не має дефектів, ми приймемо його для більш детального огляду. Огляд товару буде проводитися з відеофіксацією даного процесу та складанням акту огляду. Якщо детальний огляд товару виявив порушення правил експлуатації товару чи його товарного вигляду, ми можемо відмовити покупцеві в поверненні товару, паралельно відправивши йому копію акту огляду товару (наприклад, скановану копію на e-mail), оригінал залишається у нас.

При пересиланні товару службами кур’єрської доставки, поштою чи будь-якими суб’єктами логістичних сервісів для його повернення всі питання, що виникли з врегулюванням ситуацій, пов’язаних із псуванням товару, його повним знищенням або втратою, покладаються на покупця.

Складання і надання покупцеві копій Акту прийому-передачі та Акту огляду товару, а також відеофіксація цього процесу може допомогти у врегулюванні спірних ситуацій.

Для звернень клієнта з питань обміну або повернення товару, перед тим як вимагати фізичне повернення, ми рекомендуємо обов’язково надати нам фото/відеоматеріали, які допоможуть візуально виявити його недолік. Це допоможе зорієнтувати клієнта стосовно процедури повернення, а також, не витрачаючи час на транспортування товару, запропонувати альтернативне рішення: часткова компенсація вартості товару або надання відсутньої деталі.

Повернення грошових коштів покупцю або компенсація витрат

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. За домовленістю з покупцем, ми також можемо провести обмін на аналогічний товар тієї ж вартості або зробити перерахунок ціни.

Повернення коштів здійснюється тим самим способом і тій самій особі, якою було сплачено замовлення.

Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повинні бути повернуті тим самим способом покупцю. На підставі заяви покупця ми повернемо кошти на поточний рахунок платника або на платіжну картку. При готівковій оплаті, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом, вказаним ним в заяві.

Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що призвело до додаткових витрат продавця (платне зберігання, зворотна доставка), тоді повернення грошових коштів може бути проведене з вирахуванням суми додаткових витрат продавця.

Якщо повернення товару відбувається на нашому складі, покупцеві необхідно на місці заповнити заяву на повернення грошових коштів. Ми в той же день видамо грошові кошти. Якщо повернути гроші в той же день у нас не буде можливості — ми проведемо виплату в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів з моменту повернення товару та письмової заяви на повернення. Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” повернення грошей провадиться у строк до 7 днів з моменту отримання поверненого товару.

Звертаємо вашу увагу на те, що у разі оплати товару банківською картою термін повернення грошей залежить від політики банку-емітента картки.

Особливі умови повернення товару (у спірних ситуаціях)

Відповідно до статті 8 (частина 14) Закону України “Про захист прав споживачів”, у разі виникнення сумнівів в якості товару, за бажанням покупця може бути проведена незалежна експертиза, при цьому, при встановленні повної працездатності товару та його відповідності заявленим технічним та функціональним характеристикам , витрати на проведення експертизи відшкодовує покупець. Обмін товару або повернення коштів за нього виконується лише після отримання результатів незалежної експертизи, яка встановила, що товар не відповідає заявленим виробником параметрам. Споживач має право бути присутнім при перевірці якості товару особисто або за допомогою свого уповноваженого представника.

У разі підтвердження неналежної якості товару за результатами проведення незалежної експертизи оплату та витрати, пов’язані з доставкою або пересиланням товару, виконує продавець.

Виробники товару, зазвичай, залишають за собою право без попереднього повідомлення вносити зміни в конструкцію, зовнішній вигляд, комплектацію та характеристики товару для покращення його технологічних та експлуатаційних якостей. Це бажано враховувати при оцінці невідповідності товару та відрізняти ці випадки від справжніх дефектів продукції.

Допомога з поверненням

Ви завжди маєте можливість звернутися до нас по допомогу з поверненням або обміном нашого товару. Наші контакти Ви знайдете на сторінці «Контакти» або у меню сайту.